Lietuvos muzikos istorijos vingiai, kūrybinio proceso, istorinių ir šiuolaikinių muzikos atlikimo praktikų analizė, muzikos ugdymo (ir saviugdos) sistemos aspektai – tokios temos aprėpiamos dešimtyje dvyliktojo žurnalo Ars et praxis numerio straipsnių, kurių autoriai – Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) tyrėjai, pedagogai, meno doktorantai ir absolventai.
Straipsniai
- Pratarmė
- Foreword
- ARS
-
Danutė Petrauskaitė.
Pirmoji Lietuvos dainų šventė: mokslo literatūros ir informacinio pobūdžio šaltinių papildymas bei patikslinimas | The first Lithuanian Song Festival: supplementing and refining scientific literature and informative sources -
Gaila Kirdienė.
Rankraštinis Jono Aukštakalnio tradicinės muzikos rinkinys: pirmoji jo dalis „Lietuviškos dainos“ (1912–1915) | The handwritten collection of traditional music by Jonas Aukštakalnis: Lithuanian Songs, 1912–1915 -
Paulius Gefenas, Gražina Daunoravičienė.
Retrospektyvi fleitos raiškos plėtotė: C. Ph. E . Bacho Sonatos fleitai solo a-moll, Wq. 132 (H. 562) atvejis | Retrospective development of flute expression: the case of C. P. E. Bach’s Sonata for flute solo in A minor, Wq. 132 (H. 562) -
Laura Dubosaitė.
LMTA Muzikos fakulteto studentų savarankiškų pratybų ypatumai | Specific features of individual music practice of students of the Faculty of Music of the Lithuanian Academy of Music and Theatre -
Agnė Matulevičiūtė.
Užgarsis: tarpdisciplininis požiūris į muzikos kūrinio reikšmę | Aftersound: an interdisciplinary approach to the meaning of a musical work - PRAXIS
-
Julija Bagdonavičiūtė.
Tarp materialumo ir postmaterialumo: atlikėjo veikimo ypatybės šiuolaikinės muzikos praktikoje | Between materiality and postmateriality: the characteristics of the performer’s action in contemporary music practice -
Jonė Punytė-Svigarienė.
Ankstyvųjų Josepho Haydno dainų fortepijono partijos interpretaciniai aspektai žvelgiant per istoriškai pagrįsto atlikimo prizmę | Interpretive aspects of the piano part of early songs by Joseph Haydn in the context of historically informed performance -
Julija Andersson.
Atlikėjo įtaka smuiko koncerto kūrybiniam procesui | The influence of the performer on the creative process of the violin concerto -
Dovilė Kazonaitė.
Sceninės ir vokalinės energijos kūrimas vokalisto praktikoje: fiziologinės prielaidos | Creating stage and vocal energy in vocal practice: physiological assumptions - Atgarsiai
-
Eirimas Velička.
Muzika visiems, arba Dunningo-Krugerio efektas | Muzika visiems [Music for All], or the Dunning-Kruger effect - Priedai
- Kronika. 2024
- Apie autorius
- About the authors
- Atmena autoriams
- Guide for authors