Garso ir vaizdo sąveikos supratimą smarkiai veikia kintančios meno praktikos ir teorinės prieigos. Šios sąveikos analizei
taikomų konceptų ir kontekstų įvairovę atskleidė 2022 m. spalio 6–8 d. Vilniuje įvykusi Baltijos muzikologų konferencija
„Muzika ir vizualinė kultūra: partitūra, scena, ekranas“.
Articles
- Pratarmė | Preface
-
Rachel BECKER.
Re-Approaching a Taxonomy of the Opera Fantasia: A Clarified Genre, A Clarified Context | Grįžtant prie operos fantazijos taksonomijos: patikslintas žanras, patikslintas kontekstas -
Lauma MELLĒNA-BARTKEVIČA.
Baņuta Resurrected: From National Romanticism to Contemporary Performativity | Operos „Baniuta“ atgimimas: nuo nacionalinio romantizmo iki šiuolaikinio performatyvumo -
Olena BEREHOVA.
Instrumental Theater in Ukrainian Women Composers’ Creativity: The Communication Aspect | Instrumentinis teatras Ukrainos kompozitorių moterų kūryboje: komunikacijos aspektas -
Ketevan CHITADZE.
Mikheil Shugliashvili – A Stranger from the Georgian Avant-Garde | Micheilis Šugliašvilis – nepažįstamasis iš Sakartvelo avangardo -
Francesco FINOCCHIARO.
Silent Film Music: Between Interdisciplinarity and Multidisciplinarity | Nebyliojo kino muzika: tarp tarpdiscipliniškumo ir daugiadiscipliniškumo -
Rebecca PERICLEOUS.
Personal, National, and Cultural Memory: the treatment of Benjamin Britten’s music in Wes Anderson’s Moonrise Kingdom | Asmeninė, tautinė ir kultūrinė atmintis: Benjamino Britteno muzika „Mėnesienos karalystėje“ -
Małgorzata GRAJTER.
Music and Mimesis: Revisiting Typologies of Musical Signs Based on Imitation | Muzika ir mimezė: imitacija paremtų muzikos ženklų tipologijų peržiūra -
SASCIA PELLEGRINI.
Sound Unheard: The Visual Phantasmata | Negirdimi garsai: vizualinės fantazijos -
Neringa VALUNTONYTĖ.
Akademinės muzikos atlikėjo scenos personos kūrimas: vizualinė tapatybės išraiška | Creating an Academic Musician’s Stage Persona: A Visual Representation of the Performer’s Identity -
Kamilė RUPEIKAITĖ.
Muzikos instrumentai 150-ojoje psalmėje: vaizdinių interpretacijų pavyzdžiai nuo tradicinio žydų meno iki Ben Shahno | Musical Instruments in Psalm 150: Examples of Their Visual Interpretation from Traditional Jewish Art to Ben Shahn -
HELI REIMANN.
The Status of Jazz in the Soviet Union and the Beginning of the Anti-Jazz Rhetoric in the 1920s | Džiazo situacija Sovietų Sąjungoje. Antidžiazo retorikos pradžia XX a. trečiajame dešimtmetyje -
Eglė GELAŽIŪTĖ-PRANEVIČIENĖ.
„Kaip vėjas pūtė“: liaudies daina šiandieninėje kultūroje kaip tekstas ir pasakojimo būdas | How the Wind Was Blowing: Folksong in Contemporary Culture as Text and Narrative Mode -
Balys VAITKUS.
Ar pavyks įminti registro Vox humana paslaptis? -
Darius KUČINSKAS.
Knygos „Juozas Žilevičius ir jo epocha“ recenzija - Apie autorius | About the authors