Žurnalo Ars et praxis šeštasis tomas apima šešiolika publikacijų. Dauguma jų yra Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) surengtų dviejų tarptautinių konferencijų – „Muzika ir garso dizainas kine bei naujosiose medijose: patirtis ir iššūkiai“ (2015 m. spalio 1–3 d.) ir „Muzika ir garso dizainas kine bei naujosiose medijose: teorija ir praktika“ (2017 m. rugsėjo 28–30 d.) – pranešimų pagrindu parengti mokslo straipsniai. Kartu publikuojami ir LMTA doktorantų darbai.
Straipsniai
- Pratarmė
- Foreword
-
ARS
-
Kathryn Kalinak.
Re-Sounding Success: Musical Recycling in the Hollywood Studio System | Pakartotinio panaudojimo sėkmė: pakartotinis muzikos naudojimas Holivudo studijos sistemoje -
Aner Preminger.
The Power of Sound in Creating Humor: Chaplin – a Pioneer of Audio-Gags and of Sound Design | Garso galia humoro kūryboje: Chaplinas – garsinių pokštų ir garso dizaino pradininkas -
Antanas Kučinskas.
Diegetic Ambiguity of Film Music | Diegetinis kino muzikos dviprasmiškumas -
Andrzej Pitrus.
Three Tales by Steve Reich and Beryl Korot – Sounds, Samples and Representations | Steve’o Reicho ir Beryl Korot „Trys istorijos“ – garsai, ruošiniai ir reprezentacijos -
Jerónimo Sarmiento.
Cinematic Polyphony in Lucrecia Martel’s Cinema: The Musicality of Narrative Film in The Headless Woman | Kinematografinė polifonija Lucrecia’os Martel kine: pasakojimo muzikalumas filme „Moteris be galvos“ -
Sudipto Acharyya.
Ritwik Ghatak’s Meghe Dhaka Tara: A Feminist Reading of the Film’s Vocal Structure | Ritwiko Ghatako „Meghe Dhaka Tara“: feministinis požiūris į filmo garsinę struktūrą -
Irena Alperytė.
Through the City with Headphones | Po miestą su ausinėmis -
Rita Mačiliūnaitė-Dočkuvienė.
Teatrinių elementų muzikalizavimas postdraminiame muzikinės naracijos teatre | Musicalization of Theatrical Elements in Postdramatic Musical Narration Theatre -
Loreta Vaskova.
„Verbatim“ kaip šiuolaikinė dokumentinio teatro forma: sistema ir funkcija | Verbatim as a Contemporary Form of Documentary Theatre: System and Function -
Vaidas Jauniškis.
Šokio scena: politiniai iššūkiai ir naujos strategijos | The Dance Stage: Political Challenges and New Strategies -
Ingrida Alonderė, Laima Budzinauskienė.
Virtualus choras: ištakos ir premjera Lietuvoje | Virtual Choir: Roots and Premiere in Lithuania -
Giedrė Žarėnaitė.
Solisto virtuozo sampratos radimasis ir raida šiandienos kultūroje | The Emergence of the Soloist-Virtuoso Concept and its Development in Today’s Culture
-
Kathryn Kalinak.
-
PRAXIS
-
Martine Huvenne.
Transmitting an Experience: A Sound Exercise for Filmmakers | Perteikti patirtį: garso pratybos filmo kūrėjams -
Jörg U. Lensing.
Director of Sound vs. Sound-Operator | Garso režisierius vs garso operatorius -
Ross Adrian Williams.
Sound as an Equal Partner in Film Production: Can Academic Instruction Change Industry Practice? | Garsas kaip lygiavertis partneris kino produkcijoje: ar akademinis mokymas gali pakeisti pramonės praktiką? -
Danutė Petrauskaitė.
Įkalinta, bet nepalūžusi: dainininkės Marijonos Rakauskaitės gyvenimo asimetrijos | Imprisoned but not Broken: The Asymmetry of the Life of Singer Marijona Rakauskaitė - Kronika. 2018
- Apie autorius
- About the authors
-
Martine Huvenne.