-
Ars
-
Vida Umbrasienė.
Muzika ir muzikologijos virsmai kognityvinių mokslų kontekste -
Egidijus Kaveckas, Gražina Daunoravičienė.
Julius Štarka: nepelnytai pamirštas dirigentas ir pedagogas -
Virginija Unguraitytė-Levickienė, Audra Versekėnaitė.
M. K . Čiurlionio variacijų Sefaa Esec redagavimo praktika -
Goda Dapšytė.
Sovietinės Lietuvos teatro cenzūros periodizacijos klausimai -
Elzė Gudavičiūtė.
Vaizdo projekcijų reikšmė ir paskirtis Gintaro Varno spektaklyje „Bakchantės“ -
Vytautas Giedraitis.
Olivier Messiaeno „Kvartetas laiko pabaigai“: lietuviška interpretacijos tradicija
-
Vida Umbrasienė.
-
Praxis
-
Alvydas Noreika.
Pitirimo A. Sorokino muzikos sociologija – statistinės makroanalizės spąstuose -
Ramunė Kryžauskienė, Alina Vladykaitė.
Sergejaus Okruško atlikimo menas: rusų pianizmo tradicija -
Giedrė Gabnytė.
Edukacinio proceso kaita Lietuvos muzikos mokyklose: vadovų požiūris -
Vita Gruodytė.
Nadia Boulanger: From the Centre to the Periphery and from the Periphery to the Centre -
Laura Dubosaitė.
Pagyrimas kaip pedagoginio poveikio priemonė
-
Alvydas Noreika.
- Šaltiniai
-
Priedai
- Kronika. 2015
- Apie autorius
- About the authors