Dešimtasis Ars et praxis numeris supažindina su naujausiais Lietuvos muzikos ir teatro akademijos dėstytojų, meno doktorantų ir studentų, taip pat profesorės iš Karolio Lipińskio muzikos akademijos Vroclave (Lenkija) muzikos, scenos meno ir pedagogikos sričių tyrimais. 2022 metų žurnale publikuojama 14 straipsnių, dalis jų parengta Baltijos muzikologų konferencijoje „Muzika ir vizualioji kultūra: partitūra, scena, ekranas“, vykusioje 2022 m. spalio 5–8 d., skaitytų pranešimų pagrindu.
Straipsniai
- Pratarmė
- Foreword
- ARS
-
Viltė ŽAKEVIČIŪTĖ, Gražina DAUNORAVIČIENĖ.
Muzikos faktūros tipologizavimo XX a. antros pusės–XXI a. kompozicijoje ypatumai | Typology of musical texture in composition from the second half of the 20th century to the 21st century -
Jekaterina KOSTINA, Audra VERSEKĖNAITĖ.
Sakralinis minimalizmas muzikoje: teorinių apibrėžčių ir kūrinių įvairovės labirintai | Sacred minimalism in music: the labyrinths of theoretical definitions and varieties of works -
Tamara VAINAUSKIENĖ.
Užsienio operos solistų gastrolės Valstybės teatre: asmenybės ir vokalo mokyklų identifikavimas. I dalis | Touring of foreign opera soloists at the State Theatre: personalia and identification of vocal schools. Part I -
Jonas VILIMAS.
Liturginiai giesmynai kaip miesto bažnytinės muzikos situacijos atspindys | Liturgical chantbooks as a reflection of the situation of town church music -
Beata BAUBLINSKIENĖ.
Grigališkojo Vilniaus skambesys: ką mums byloja XIV–XV a. bernardinų rankraščiai? | The Gregorian sound of Vilnius: what do Bernardine manuscripts from the 14th–15th centuries tell us? -
Gintarė KAMINSKAITĖ, Audronė ŽIŪRAITYTĖ.
Kultūriniai ir stilistiniai hibridiškumo sąvokos aspektai. Interpretacinių galimybių perspektyva | Cultural and stylistic aspects of hybridity in the perspective of interpretive possibilities -
Anna GRANAT-JANKI.
Musical signification in Agata Zubel’s opera-form Bildbeschreibung | Muzikos signifikacija Agatos Zubel operoje-formoje „Bildbeschreibung“ - PRAXIS
-
Giedrė GABNYTĖ, Laura DUBOSAITĖ, Barbora BIZEVIČIŪTĖ.
Nuotolinio mokymosi iššūkiai muzikos studijų kontekste: LMTA studentų patirties aspektas | Challenges of distance learning in the context of music studies: LMTA students’ experiences -
Aistė PRANCIULYTĖ, Vytautė MARKELIŪNIENĖ.
Muzikos įrašų leidyklos „Semplice“ veikla Lietuvos muzikinio paveldo atodangų kontekstuose | Activities of the Semplice record label and publishing company in the context of the preservation of Lithuania’s musical heritage -
Agnė RAILAITĖ-JURKŪNIENĖ.
Bendradarbiavimo fenomenas akompanuojančio pianisto veikloje | The collaboration phenomenon from an accompanying pianist’s perspective -
Kristupas GIKAS.
Interakcijos procesai | Processes of interaction -
Raminta NAUJANYTĖ.
Muzikinių gestų reikšmių ribos ir naujų prasmių kūrimas gyvojoje elektroninėje muzikoje: netaktilinių instrumentų atvejis | The limits of meaning in musical gestures and the creation of new meanings in live electronic music: the case of non-tactile instruments -
Ingrida ALONDERĖ.
Chorų komunikacija su auditorija socialinėje žiniasklaidoje. II dalis: Lietuvos chorų Facebooko vaizdinio turinio analizė | Choir communication with the audience on social media. Part II : Analysis of the Facebook visual content of Lithuanian choirs - ŠALTINIAI
-
Laima BUDZINAUSKIENĖ, Kotryna LUKŠYTĖ.
Lietuvių išeivijos kino kronikos. „C. G. Lukšio Lietuva paveiksluose“ (1927 m.) | Charles G. Luksis’ Lithuanian Film Chronicles in the United States - Kronika. 2022
- Apie autorius
- About the authors