-
Ars
-
Jānis Kudiņš.
Lithuanian presence in the first Latvian opera Baņuta. Some interesting facts in Latvian music history -
Yumiko Nunokawa.
The theme of death in Čiurlionis’ art and music -
Tihana Maravić.
The Idea of the Feminine in the Holy Foolishness based on the life of St. Andrew the Fool and the Iconography of Pokrov -
Tamara Vainauskienė.
Juozas Tumas-Vaižgantas apie Valstybės operą: įžvalgų apmąstymas -
Šarūnė Trinkūnaitė.
„Mūsų“/„mano“ istorija: atminties ir patirties sankirtos teatrinėse istorijos reprezentacijose -
Laimutė Ligeikaitė.
Beethoveno įvaizdžio traktuotė ir semantinės jungtys Ramintos Šerkšnytės simfoniniame kūrinyje „Ugnys“ -
Darius Kučinskas.
Lietuviška muzika perforuoto popieriaus ritinėliuose
-
Jānis Kudiņš.
-
Praxis
-
Mykolas Natalevičius.
Drone muzikos kūrinių analizės prielaidos -
Robertas Beinaris, Audronė Žiūraitytė.
Tembrinė obojaus specifika ir jos naujovės -
Robertas Budrys, Irena Višnevska.
Lietuvių tradicinio dainavimo dermių statistinis tyrimas -
Ramunė Kryžauskienė, Gertrūda Beinarytė.
Petro Radzevičiaus įtaka lietuvių alto mokyklos raidai -
Sniegina Poteliūnienė, Rasa Paulauskienė, Nijolė Kepežėnienė.
Menų specialybių studentų kūno kultūros nuostatos ir gebėjimai kaip būsimųjų mokytojų sveikatos ugdymo kompetencijos prielaida
-
Mykolas Natalevičius.
-
Šaltiniai
-
Edvardas Šumila, Rūta Stanevičiūtė.
Adeodatas Tauragis–Benjaminas Brittenas: laiškai ir tyrinėjimai -
Brigita Jurkonytė, Vytautė Markeliūnienė.
Istorinė atmintis: Rimo Geniušo archyvas
-
Edvardas Šumila, Rūta Stanevičiūtė.
-
Priedai
- Kronika. 2014
- Apie autorius
- About the authors