Pereiti prie turinio
-
Aleksandra Pister.
Muzikos retorikos tradicija Johanno Kuhnau „Biblinėse istorijose“. Teorinis konceptas (I dalis)
-
Agnė Raguckaitė.
Vokalinė kompozicija kaip integralaus medialumo reiškinys. Intermedialumo teorijos taikymas vokalinių partitūrų analizėse
-
Vita Česnulevičiūtė.
Muzika Alfonso Nykos-Niliūno „Dienoraščio fragmentuose“ ir „Praradimo simfonijoje“: intermedialus dialogas
-
Vita Gruodytė.
Kompozitorius ir dé-composant. Helmuto Lachenmanno muzikos sintaksės klausimai
-
Vida Umbrasienė, Paulina Kiškytė.
Emocijos ir muzika: ar liūdnas B. Dvariono „Liūdesys“?
-
Jonas Bruveris.
Henrykas Weniawskis Lietuvoje
-
Vera Markova.
Muzikos švietėjo Konstantino Galkausko veikla XX a. I pusės Vilniaus kultūriniame gyvenime
-
Gaila Kirdienė.
Instrumentinės lietuvių ir kitų Europos tautų liaudies šokių muzikos sąsajos
-
Dalia Urbanavičienė, Raimonda Zalagaitytė.
Liaudies šokio struktūrinė analizė
-
Daiva Račiūnaitė-Vyčinienė.
Vienbalsumas šiaurės rytų Aukštaitijoje: vėlesnės monofoninės dainos
-
Mindaugas Karčemarskas.
Lietuvių bosiniai strykiniai chordofonai. Basetlė
-
Priedai
-
Eglė Gudžinskaitė.
Dar vienos monografijos utopija: Vytautas Bacevičius
-
Apie autorius
Parsisiųsti visą leidinį