Pereiti prie turinio
-
Algirdas Ambrazas.
M. K Čiurlionio simfoninės poemos „Miške“ analitinės interpretacijos
-
Audronė Jurkėnaitė.
Seto analizės teorijos metmenys
-
Vita Gruodytė.
Teoriniai muzikinės erdvės suvokimo apmatai
-
Jūratė Trilupaitienė.
Iš M. Mažvydo knygų: giesmė, jos vieta liturgijoje ir mokykloje
-
Karina Firkavičiūtė.
Panazijizmo koncepcija ir Lietuvos karaimų liturginis giedojimas
-
Jonas Vilimas.
Grigališkasis choralas: tradicija ar tradicijos
-
Jūratė Gustaitė.
Poemiškumo fenomenas Aleksandro Skriabino kūryboje
-
Inga Jankauskienė.
Simfoninės ir kamerinės instrumentinės muzikos koncertų apžvalga (1918–1940)
-
Daiva Račiūnaitė-Vyčinienė.
Dviejų pradų – vokalinio ir instrumentinio – susipynimas sutartinėje „Buvo dūda Vilniuj“
-
Dalia Urbanavičienė.
Tradicinio šokio fiksavimo metodika
-
Gvidas Vilys.
Šiaurės rytų Europos tautų signalinių lentų signalai ir jų sandara
-
Rūta Šimonytė-Žarskienė.
Šiaurės rytų Europos tautų skudučių tipo instrumentų repertuaras
-
Rimantas Astrauskas.
Lietuvių ir baltarusių (gudų) etniniai ryšiai, remiantis etnomuzikologijos duomenimis
Parsisiųsti visą leidinį