-
Vida Bakutytė.
Kamerinės instrumentinės muzikos koncertai Vilniuje XIX a.: epochinė kaita ir dinamika -
Rūta Stanevičiūtė.
Karo įvaizdinimas Vytauto Bacevičiaus ir Eduardo Balsio muzikoje -
Gregor Pompe.
Baltic-Balkan Postmodern Connections: The Music of Bronius Kutavičius and Veljo Tormis in Comparison with the Music of Slovene Composer Lojze Lebič -
Inga Jankauskienė.
Konvencinės ir egzistencinės semiotikos taikymas operos analizėje -
Lina Navickaitė-Martinelli.
Semiotinės muzikos atlikimo meno teorijos link: reikšmingosios sąvokos, modeliai ir perspektyvos -
Gražina Daunoravičienė.
Postmodernistinė meno kategorijų būtis: muzikos žanro procesai, aplinkos ir trajektorijos -
Ilona Būdeniece.
Librogenre in the Oeuvre of the Latvian Composer Pēteris Vasks -
Marina Pereverzeva.
Musical Mobile as a Genre Genotype of New Music -
Aistė Valentaitė, Audra Versekėnaitė.
Kvodlibeto kompozicinių principų apraiškos XX a. koliažuose -
Tatiana Tsaregradskaya.
Sound Attack in the Works of Olivier Messiaen: Total Serialism Revisited -
Saulė Šerytė, Laima Budzinauskienė.
Giulio Caccini „Le nuove musiche“ pratarmė: šaltinis ir jo komentarai -
Lijana Šarkaitė-Vilums.
Lietuvių formulinės dainos ir formulinės pasakos: atlikimo aspektas -
Dalia Urbanavičienė.
Sutartinių sinkretizmas: giedojimo ir šokimo (žaidimo) būdų sąveikos tyrimai -
Priedai
- Mikalojus Konstantinas Čiurlionis (1875–1911): jo laikas ir mūsų laikas. Knygos pristatymo vakaras 2013 m. lapkričio 8 d., Lietuvos muzikos ir teatro akademijos J. Karoso salėje
- Apie autorius