-
Rytis Ambrazevičius.
Konsonansas ir disonansas muzikos psichologijoje -
Aleksandra Pister.
Muzikos retorikos tradicija Johanno Kuhnau „Biblinėse istorijose“. Kompozicinė praktika (II dalis) -
Audronė Žiūraitytė.
Biblijos motyvai ir muzikiniai mitai Onutės Narbutaitės kūryboje -
Gražina Daunoravičienė.
W. A. Mozarto muzika „tekstų tinklo“ sankirtose -
Stephen Downes.
Remembering and Dismembering the music of Wagner: Allusion and Destruction in Poulenc, Shostakovich and Henze -
Leonidas Melnikas.
Lietuvos žydų muzikinis paveldas (XIX a. pabaiga – XX a. I pusė) -
Danutė Petrauskaitė.
Muzika Kauno žydų gete -
Vida Bakutytė.
Italų dainininkai Vilniuje (XIX a.) -
Vytautė Markeliūnienė.
Kauno operetės trupės veikla karo metais -
Rūta Gaidamavičiūtė.
Vidmanto Bartulio „Pamoka“ – tarp aleatorikos ir autorinės interpretacijos -
Rūta Goštautienė.
„Keletas variacijų kanono tema“: aštuntojo dešimtmečio lietuvių muzikos pagrindinė srovė ir jos recepcija -
Giedrė Saunoriūtė.
Lietuviško krakoviako struktūrinės ypatybės -
Darius Klišys.
Artikuliaciniai notes inegales principai ir jų pritaikymas birbynei -
Priedai
-
Jonas Bruveris.
Non multa, sed multum -
Danutė Petrauskaitė.
Po Vokietijos dangumi -
Jūratė Vyliūtė.
Teatro enciklopedija - Apie autorius
-
Jonas Bruveris.