Skip to content
-
Dana Palionytė.
Du vieno komponavimo principo aspektai
-
Brian Boldt.
Spirituality and the Sublime: Beethoven’s Heiliger Dankgesan
-
Matthieu Guillot.
L’analyste entre l’œuvre contemporaine et son compositeur. Réflexions pour une position analytiqu
-
Audra Versekėnaitė.
Dies irae kaip intekstas: semantinės funkcijos XX a. muzikoje
-
Hamaлuя Вакатова.
Иpмос «Cвятися, святися, новый Иepосалиме» в знaмeнном пeнии стapообpядцев Литвы. Взaимодействиe письмeнной и устной традиций
-
Jūratė Gustaitė.
Aleksandro Skriabino poetinė kūryba. Nuo sonatos iki soneto (I)
-
Danutė Petrauskaitė.
Lietuvių liaudies daina JAV: nuo pasilinksminimų iki tyrinėjimų
-
Solveiga Michelevičiūtė-Vaitkienė.
Lietuviai dainininkai Romos Šv. Cecilijos konservatorijoje ir ltalijos teatruose 1920–1940 metais
-
Galina Alexeeva.
Prospects for the Development of a Science about Old Russian Music through Study of Echos-Glas System
-
Rytis Ambrazevičius.
Sutartinių daina: psichoakustinis aspektas
-
Daiva Račiūnaitė-Vyčinienė.
Sutartinių darna: kognityvinis aspektas
-
Gustaw Juzala.
Aukštaitijos lenkų liaudies dainų melodijos
-
Lijana Šarkaitė.
Lietuvių liaudies formulinių dainų ypatumai
-
Priedai
-
Ona Narbutienė.
Ryškus kompozitoriaus ir epochos paveikslas
-
Jonas Bruveris.
Ir pirmoji, ir trečioji knyga
-
Apie autorius
Download complete issue