-
Ars
-
Balys Vaitkus.
Užmirštoji partimento kultūra – profesionalaus muzikinio ugdymo ištakos -
Laima Budzinauskienė.
Bažnytinės vokalinės-instrumentinės muzikos kūrėjai XIX a. pirmosios pusės Lietuvoje: Florjanas Bobrowskis, Adalbertas Dankowskis ir kiti -
Eglė Šeduikytė-Korienė.
Aukštojo muzikos mokslo padėtis Lietuvoje Antrojo pasaulinio karo metais: politiniai ir sociokultūriniai veiksniai -
Jurgis Juozapaitis.
Lietuviškos alto mokyklos formavimasis: mokytojai, mokiniai -
Eglė Kižytė-Ramonienė, Audra Versekėnaitė.
Parodijos raiška Dmitrijaus Šostakovičiaus dainoje „Pavasario prabudimas“ -
Ramunė Balevičiūtė.
Stanislavskio sistemos (ne)aktualumas XXI a. lietuvių teatre ir teatro mokykloje -
Šarūnė Trinkūnaitė.
Valstybinės konservatorijos Aktoriaus meistriškumo katedros priešistorė: lietuviškos teatro mokyklos raida XX a. I pusėje -
Alvydas Noreika.
Vytautas Kavolis apie neoavangardą, technologiją ir meno likimą -
Rūta Lipinaitytė.
Gidono Kremerio mokykla: kova su komfortu, arba „nepatogumo principas“ -
Lina Navickaitė-Martinelli.
„Mokykla“ kaip tradicija ir inspiracija: apie lietuvių pianistų kultūrines tapatybes
-
Balys Vaitkus.
-
Praxis
-
Melita Diamandidi.
Psichofiziologinė atlikėjo būsena ir koncerto erdvė -
Jolanta Patamsienė.
Analizės svarba kūrinio meninės interpretacijos ir įsiminimo kontekste -
Lolita Jolanta Navickienė.
Pedagoginis dvasingumas: inovatyvi sėkmingo ugdymo strategija -
Giedrė Gabnytė, Jūratė Daugėlienė.
Muzikos mokyklų pedagogų profesinės nuostatos kaip perspektyvinio muzikinio ugdymo projekcija
-
Melita Diamandidi.
-
Šaltiniai
-
Jonas Bruveris.
Lietuva, Tėvyne mūsų
-
Jonas Bruveris.
-
Priedai
- Kronika. 2012−2013
- Apie autorius