-
Aleksandra Pister.
„Braunsbergo vargonų tabulatūra“: intavoliacijos fenomenas XVII a. rankraštyje -
Gražina Daunoravičienė.
„Cum essem parvulus“: nuo Orlando di Lasso iki Ryčio Mažulio. Pamatinių kompozicinių idėjų kaita -
Rima Povilionienė.
Numerologinių technikų inovacijos XX a. antrosios pusės muzikos kompozicijoje -
Audra Versekėnaitė.
Intertekstinės sekvencijos Dies irae ir XX a. kompozicijų sankirtos -
Danutė Petrauskaitė.
Lietuviški pasažai užsienio kompozitorių gyvenime ir kūryboje -
Dario Martinelli.
Muzika, tapatumas ir ypatingas autentiškumo atvejis -
Danutė Kalavinskaitė.
Bažnytinės muzikos problematika Katalikų Bažnyčios XX a.–XXI a. pr. dokumentuose -
Vita Česnulevičiūtė.
Polifoninio mąstymo raiškos galimybės moderniojoje lietuvių poezijoje: nuo ostinato iki fugos -
Aušra Žičkienė.
Stilistinis lūžis XIX–XX a. pradžios lietuvių liaudies dainų melodikoje -
Loreta Juciutė.
Keletas pakaitinio atlikimo būdo funkcinių aspektų -
Rytis Ambrazevičius.
Darnos ir ritmo „chromatizmai“ lietuvių liaudies dainose -
Regina Vaišnoraitė-Marozienė.
Solinis koncertinių kanklių repertuaras (XX a. II p.–XXI a. pr.): faktūra ir jos atlikimo aspektai -
Priedai
-
Jonas Bruveris.
Lyg vainikas - Apie autorius
-
Jonas Bruveris.